God förmiddag söndag

Kaklandet går framåt och vi e faktikst snart klara, skal bli så himla skönt.
Tack för all hjälp älsklingen, mamma och pappa, de är så duktiga =)
Ja står för mat och kaffe kokande, jag e inte bra på sådant de gör, har för lite tålamod.
Hur har er helg sett ut?
I går var jag och älsklingen i lund på 25 års fest, vi hade trevligt och åt god smörgåstårta, mums.
Fredagen spenderades med en av mina bästa kompisar, vi började med en sen lunch eller tidit kvällsmat på stan.
Sen åkte vi hem till henne och bakade, kollade tv och snackade en massa, vi hade en supermysig eftermiddag och kväll.
Tack för en superdag gumman.
Nu skall vi äta min goda svampsoppa, med bullar till, mums.
I kväll e det kvällsmat hos svärföräldrarna, skönt att slippa laga ng ikväll också.
Ha en fortsatt trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: Jenny

ok va kul:) ja har jobbat hela helgen, mindre roligt kanske..

2008-12-07 @ 20:26:43
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0