Äntligen fredag

Då var fredag äntligen här.
Även om jag bara har ett kort pass idag känner jag att det kommer kännas som år och dar.
Anledningen?
Jag skall träffa min underbara vän blondis81 efter jobbet, vi skall ha en riktig myskväll med mat nere på stan först och sedan skall vi hem till henne och baka, sedan blir det en lung kväll framför idol =)
Det kommer bli en trevlig kväll hoppas jag =), tyvärr glömde jag kameran hemma.

Det är alltid så att dagen känns längre när man har ng kul att se fram emot. Men jag skall nog lyckas ta mig igenom idag också =)
Imorgon kommer äntigen mina föräldrar och hjälper till att sätta upp kakel, ska bli så skönt att den kommer upp.
På kvällen e det 25 års fest som gäller. Men det blir en lung kväll då mina föräldrar kommer tillbaka på söndag.
Har skickat sambon på att handla present idag efter jobb, hoppas bara han kommer ihåg.

Hur ser er fredag ut

Kommentarer
Postat av: lina

Heheh jo de var skönt men nu har jag insett att jag är sjuk =s

2008-12-05 @ 11:51:15
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0